Wycieczka klasy Vb do Szczawnicy

W miniony poniedziałek wszyscy uczniowie klasy Vb i kilka osób z klasy Va wybrało się na wycieczkę do Kroscieńka nad Dunajcem i Szczawnicy. Uczniowie w planie wycieczki mieli zmagania w parku linowym ABlandia. Następnie przejechaliśmy do Szczawnicy. Tam nad Grajcarkiem zjedliśmy pizzę, by następnie kolejką narciarską wyjechać na Palenicę.  Reasumując – w parku linowym było fajnie, pizza smakowała, pogoda dopisała, wycieczka całkiem spoko!

Opiekunowie wycieczki: Nowak Mateusz, Biel Wojciech, o. Mariusz Krzemień

Siatkówka plażowa dziewcząt – wicemistrzostwo powiatu

W ostatnich dniach nasze dziewczyny w  składzie Justyna Biel i Nikola Kopanica zwyciężyły w zawodach gminnych w siatkówkę plażową, czym uzyskały awans na zawody powiatowe. Tam w systemie „każdy z każdym” zmierzyły się ze szkołami z Łostówki, Limanowej, Tymbarku i Młyńczyńsk.

Nasze dziewczyny zajęły bardzo wysokie II miejsce z czego jesteśmy ogromnie dumni.

Skład drużyny: Justyna Biel, Nikola Kopanica

Drużynę przygotowali: Biel Wojciech, Nowak Mateusz

Chłopcy (Bartosz Żabówka i Michał Sowa) reprezentujący naszą szkołę zajęli 3 miejsce w zawodach gminnych, przez co nie uzyskali awansu na zawody powiatowe.

Wycieczka do Trójmiasta

Klasy szóste naszej szkoły wraz z kilkoma koleżankami i kolegami ze starszych i młodszych klas odbyły w dniach 4-8.06.2023r. wycieczkę do Trójmiasta. Nie zabrakło nam atrakcji i słońca. Zwiedziliśmy Stocznię Gdańską, Główne Miasto Gdańsk, Port w Gdańsku i w Gdyni, wyszliśmy na Wieżę w Kościele Mariackim, odwiedziliśmy Muzeum Bursztynu oraz Katedrę Oliwską z wysłuchaniem koncertu organowego, a także przepiękny Park Cysterski. W Gdyni czekał na nas Skwer Kościuszki, Dar Pomorza i Oceanarium, wyszliśmy na Kamienną Górę i plażowaliśmy do wieczora. Nie pominęliśmy Westerplatte z jego historią, skąd wróciliśmy statkiem do Gdańska wysłuchując podczas rejsu szant i opowieści marynarskich. Dla niektórych z nas przejazd pociągiem był niezwykłą atrakcją, bo jechali nim po raz pierwszy. Trójmiasto wywarło na nas ogromne wrażenie…